Årsrapport og bærekraftsrapport, 2023

Styret i Zaptec ASA har godkjent Zaptecs årsrapport for 2023 og Zaptecs første årlige bærekraftsrapport.

For Zaptec var 2023 et vellykket år med flere viktige milepæler nådd. Gjennom året tok vi markedsandeler i våre kjerneområder i Nord-Europa og Sveits. I tillegg fortsatte vi å utvide vår tilstedeværelse inn i nye viktige markeder, noe som sammen med vår partner-sentrerte salgsmodell og tilgjengelige kvalitetsprodukter, førte til nesten en fordobling av inntektene våre sammenlignet med 2022. Videre markerte vår europeiske patent for fasebalanseringsteknologi og lanseringen av Zaptec Academy vår dedikasjon til innovasjon og bransjestandarder.

I tillegg økte fokuset vårt på bærekraft i 2023. Etter vår mening produserer vi markedets beste ladestasjoner for elbiler, som muliggjør elektrifisering av transportsektoren og avlaster strømnettet ved å optimalisere bruken av tilgjengelig kraft.

I 2023 etablerte vi derfor en egen bærekraftavdeling med kompetente ansatte som har omfattende erfaring innen ESG. Zaptecs tilnærming til bærekraft er beskrevet i vår første årlige bærekrapport for 2023.

Last ned årsrapport

Her finner du Zaptecs årsrapport og bærekraftsrapport, for 2023.